Мікроурок –формування професійної компетентності
Протягом двох днів, 16-17 грудня,проведено міжнародний лінгвістичний марафон у межах проекту “Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and Europian Integration” (MultiEd) Програми ЄС Erasmus+, завданням якого є розвиток потенціалу підготовки вчителів іноземної мови та модернізація освітнього процесу в Україні з подальшою інтеграцією в європейський освітній простір. Цей захід – завершальний етап міжнародного он-лайн стажування з курсу ContentandLanguageIntegratedLearningforTertiaryEducation (SVNC.TK.199),що розпочато 18 травня 2020 року.
Захід організовано менеджером проекту Олександрою Головко (Тартуський університет, Естонія),в якому учасники консорціуму – представники Великобританії (Sue Garton, Elizabeth Wielander, Muna Morris-Adams), та Естонії (Urve Aja, Irene Käosaar, Anna Golubeva)– стали модераторами. Викладачі українських університетів, ґрунтуючись на методиці мікровикладання, що виникла в 60-х – 70-х рр. у США й складається з мікроуроків, презентували власні напрацювання. Під час реалізаціїтакої форми роботи учасники марафону продемонстрували різноманітні інтерактивні й комунікативні методи з використанням предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL). В запропонованих мікроуроках усі мали змогу спробувати себе також в ролі студентів. Кожен мікроурок передбачав оволодіння низкою професійнихзнаньй опанування навичками з теоретичних та практичних дисциплін відповідно до навчального плану підготовки фахівців.
Учасники консорціумуотримали великий теоретико-практичний досвід та готові поділитися з колегами, адже за два дні проведено 73 мікроуроки з різних дисциплін.
Кожен учасник заходу отримав сертифікат Тартуського університету про підвищення кваліфікації в межах трьох кредитів.