З 16 по 19 серпня 2023 року на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка університети-партнери звітували про здобутки та етапи реалізації міжнародного проєкту 610427-EPP-1-2019-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції України». Представники від українських партнерів та Міністерства освіти України, Запорізького національного університету, Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького, Полтавського національного університету імені В. Г. Короленка, Горлівського інституту іноземних мов Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Тернопільського національного педагогічний університету імені Володимира Гнатюка, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, громадської організації «Асоціація викладачів англійської мови «TESOL-Ukraine»» презентували результати роботи в межах міжнародного проєкту на інституційному рівні: розробка «Положення про багатомовну освіту», оновлення освітніх програм першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти для вчителів іноземних мов, а також впровадження нових та оновлених навчальних предметів на основі методології предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL).
Перший день було присвячено перевірці якості виконання робочих пакетів та підготовки загального звіту усіх учасників проєкту. Знаковою подією 17 серпня стала онлайн-зустріч з координаторкою міжнародного проєкту Національного офісу Erasmus+ в Україні Світланою Шитіковою, яка заслухала звіти університетів-партнерів, звернула увагу на стійкість упровадження проєкту та наголосила на нових викликах у реалізації міжнародних проєктів для України у статусі асоційованого партнера ЄС. Представниця Міністерства освіти та науки України Ольга Онишко відзначила важливість результатів проєкту MultiEd для розробки Закону про використання англійської мови.
18-19 серпня 2023 року тривала робота над аналізом ефективності результатів упровадження проєкту MultiEd, аналіз якості доробок проєкту та заходів із дисемінації. В онлайн форматі до обговорення долучилися Dr. Susan Garton (Aston University), Dr. Jutta Rymarczyk (Heidelberg University of Education), які заслухали питання імплементації електронного курсу “CLIL Methodology” на MOODLE платформах університетів, обговорили якість викладання нових й оновлених навчальних дисциплін та виокремили шляхи їх подальшої реалізації.
Усі учасники отримали сертифікати після завершення зустрічі.
Участь у зустрічі з контролю якості результатів проєкту MultiEd
Previous articleКурси підвищення кваліфікації під егідою проєкту MultiEdNext article Кластерний захід від національного офісу Еразмус + України