Навчальний візит з ознайомлення шляхів упровадження методології CLIL у межах проєкту MultiEd відбувся в трьох містах Естонії – Таллінні, Тарту та Нарві з 25 по 29 жовтня 2021 року.
Програма стажування була насичена тематичними панельними дискусіями, захоплюючими заходами, відвідуванням низки навчальних закладів початкової, середньої та вищої освіти, об’єднаними у велике «коло життя» ‑ коло вивчення іноземних мов упродовж життя. Так, з особливостями упровадженням методики CLIL (предметно-мовного інтегрованого навчання) учасники мали змогу ознайомитися в дитячому садку Тареке, Тартуській школі ім. Олександра Пушкіна, Талліннській гімназії, Нарвському коледжі та Тартуському університеті. Під час навчального візиту українська команда проєкту вивчила досвід естонських колег із застосування методології CLIL та поділилася власним досвідом роботи, акцентуючи увагу на мовне занурення на уроках англійської мови. Крім того, обговорено принципи навчання й стратегії співпраці вчителів, принципи багатомовної освіти. Ключовою подією стажування в Естонії стала восьма Міжнародна конференція ELT «Тенденції та проблеми в CLIL та ELT», що проходила в змішаному режимі. Під час пленарного засідання обговорено домінантні мотивуючі проблеми з представниками європейських університетів та британських доповідачів: як Філ Болл (Університет Країни Басків, Іспанія), Ганс-Вернер Хунеке (Університет освіти в Гейдельберзі, Німеччина), Сью Гартон та Елізабет Віландер (Астонський Університет, м.Бірмінгем, Великобританія), Енн Велді (Тартуський Університет, Естонія), Галина Маслова (Псковський державний університет, Росія), Даріо Луїс Банегас (Единбурзький університет, Великобританія), Жаклін Гадель (викладач англійської мови Нарвського коледжу, Естонія) та Дженніфер Улер (Регіональний офіс англійської мови, Посольство США в Талліні), які висвітлили й запропонували стратегії подальшого впровадження CLIL з огляду на мультикультурний і, відповідно, багатомовний аспект у викладанні англійської мови.